Grupa PSB z prestiżowymi tytułami w Rankingu „Budowlana Marka Roku 2025” Grupa PSB Handel S.A. została uhonorowana aż dwoma prestiżowymi tytułami podczas gali Rankingu „Budowlana Marka Roku 2025”, która odbyła się 4 czerwca 2025 r. w Jachrance pod Warszawą. Organizatorem wydarzenia było ASM Research Solutions Strategy.
Złota
Budowlana Marka Roku 2025
W kategorii „Dystrybutor przyjazny fachowcom”, Grupa PSB została
wyróżniona tytułem „Złotej Budowlanej Marki Roku 2025”. To wyjątkowe
odznaczenie przyznane zostało na podstawie ocen wykonawców – profesjonalistów, z którymi współpracujemy na co dzień. Nagrodę w imieniu Grupy PSB odebrała Anna Kaminska, Członek Zarządu Grupy PSB Handel S.A.
Promotor
XXI Wieku 2025
Podczas tej samej uroczystości Anna Kaminska została uhonorowana również
nagrodą indywidualną „Promotor XXI Wieku 2025” – za konsekwentne i skuteczne budowanie pozycji marki PSB oraz wyznaczanie trendów w naszej branży.
Choć jest to nagroda indywidualna, to traktujemy ją jako zespołowe osiągnięcie
– to efekt ciężkiej i kreatywnej pracy całego zespołu Centrali PSB, która ma przełożenie
na efektywną pracę naszych Partnerów i Dostawców. Razem budujemy nowoczesną,
silną i spójną markę – gotową na wyzwania XXI wieku.
Dziękujemy
za zaufanie!
Oba wyróżnienia są dla nas ogromnym zaszczytem i potwierdzeniem, że codzienna praca zespołowa, zaangażowanie oraz partnerskie
podejście Grupy PSB mają realne znaczenie dla fachowców i całej branży.
Serdecznie dziękujemy:
🔹 Wykonawcom – za zaufanie i pozytywne opinie,
🔹 Partnerom i Dostawcom – za codzienną współpracę i zaangażowanie,
🔹 Kapitule konkursu – za docenienie naszych działań.
Marzena Mysior-Syczuk
Senior Public
Relations Specialist
Grupa PSB Handel S.A.
tel. +48
41 / 378 52 23, 608 517 617,
e-mail: Marzena.Syczuk@centralapsb.pl
Grupa
PSB
Grupa
PSB Handel S.A. z siedzibą w Wełczu k./Buska-Zdroju, działa na rynku od 27 lat. Jest największą i najszybciej
rozwijającą się siecią hurtowni materiałów budowlanych oraz marketów dom i ogród w Polsce. Obecnie Grupa zrzesza
ponad 400 małych i średnich, rodzinnych firm z terenu całej Polski, które
prowadzą handel w 279 składach budowlanych, w 390 marketach PSB Mrówka oraz w 78 placówkach handlowych PSB Profi. Placówki obecne są w 90% powiatów w Polsce,
co sprawia, że Grupa PSB dociera do niemal każdego mieszkańca kraju. Łącznie
zatrudniają one około 14 tysięcy osób.
W
2024 r. łączne przychody partnerów PSB ze sprzedaży materiałów budowlanych oraz
do domu i ogrodu, wyniosły 9,1 mld zł, co stanowi wzrost o 4,9% w porównaniu z 2023 rokiem. Z kolei przychody Grupy PSB Handel S.A. osiągnęły 4,2 mld zł, co oznacza
wzrost o ponad 8% rok do roku.
Według badań prowadzonych w 2024 roku dowolną markę Grupy PSB rozpoznaje 80% respondentów: markę Grupy PSB
zna 58% Polaków, PSB Mrówka 77%, a PSB Profi 48%.